Waarom kan ik geen nieuwe Phone As A Key instellen nadat ik de FordPass-app heb verwijderd en opnieuw geïnstalleerd?
AanbiedingenBedrijfsvoertuigenTweedehandswagens

Waarom kan ik geen nieuwe Phone As A Keyinstellen nadat ik de FordPass®*-app heb verwijderd en opnieuw geïnstalleerd?

Als je FordPass hebt verwijderd en opnieuw gedownload naar je mobiele telefoon, gebruik dan de onderstaande stappen om een nieuwe apparaat toe te voegen als Phone As A Key.

  1. Verwijder de Phone As A Key die eerder aan je telefoon was gekoppeld in de FordPass-app of reset Phone As A Key van je voertuig.
  2. Programmeer een nieuwe telefoon als sleutel.

Als het oplossen van problemen niet lukt, neem je contact met ons op via Account > Help voor aanvullende hulp.

Verdere opties voor probleemoplossing

Als u andere problemen ondervindt, gaat u naar de map met onderwerpen Problemen met FordPass oplossen voor aanvullende ondersteuning.


*FordPass App is compatibel met bepaalde smartphoneplatforms en is beschikbaar via download. Mogelijk zijn kosten voor data van toepassing.

 

Ford.be gebruikt cookies en vergelijkbare technologieën op deze website om uw gebruikerservaring te verbeteren en te personaliseren.

U kunt uw instellingen op elk gewenst moment aanpassen via de pagina met cookievoorkeuren maar dit kan het gebruik van bepaalde functies op de website verhinderen.

Raadpleeg het privacy- en cookiebeleid van de website voor meer informatie over hoe we cookies gebruiken.