Hoe voltooi ik mijn FordPass®*-autorisatie als ik de melding in het voertuig niet zie?
Om problemen op te lossen wanneer de melding in het voertuig niet wordt weergegeven, kun je een contactcyclus uitvoeren en je connectiviteitsinstellingen raadplegen en andere stappen uitvoeren. Bekijk de volledige lijst met stappen hieronder.
Opmerking: Momenteel geeft de elektrische Explorer 2024 geen melding in het voertuig weer.
Ontbrekende melding voor autorisatie in het voertuig
Volg de stappen in de aangegeven volgorde en controleer na elke stap of het probleem is opgelost.
-
Stap veilig in uw voertuig.
-
Zorg ervoor dat je voertuig aan staat, met draaiende motor, geparkeerd staat en zich in een goed geventileerde, veilige ruimte bevindt.
-
Start de auto in een open ruimte om te beginnen met koppelen met je apparaat.
-
Laat de auto ingeschakeld en in de parkeerstand staan.
-
-
Voer een contactcyclus uit.
-
Schakel de auto uit.
-
Open het bestuurdersportier en vergrendel het.
-
Sluit het bestuurdersportier.
-
Wacht tot het radiodisplay volledig is uitgeschakeld.
-
Start uw voertuig opnieuw.
-
-
Schakel connectiviteitsinstellingen uit en weer in.
-
Tik op Instellingen op het display in je auto.
-
Zoek Connectiviteitsinstellingen.
-
Schuif de schuifbalk voor Voertuigconnectiviteit uit.
-
Wacht een minuut.
-
Schuif de schuifbalk voor Voertuigconnectiviteit naar aan.
-
Vraag opnieuw activatie aan in FordPass via een van de volgende paden:
-
FordPass 5.X-ervaring: Start Voertuig > Verbinding maken met voertuig
-
FordPass 4.X-ervaring: Start > Voertuig activeren
-
-
Als het probleem niet is opgelost met de stappen, neem dan contact op met een Ford-dealer naar keuze voor hulp.
Handige tips voor activatie
- Als u problemen hebt bij het activeren, probeer dan het onderwerp Problemen oplossen met Activering voertuig toegang in uitvoering.
- Als u voorheen bediening op afstand had en van apparaat bent veranderd of uw telefoon bent verloren, raadpleeg dan het volgende voor de beste praktijken:
- Voor verloren of gestolen apparaten gaat u naar het onderwerp Ik ben mijn apparaat kwijt en FordPass is nog actief.
- Voor nieuwe apparaten gaat u naar het onderwerp Ik heb een nieuw apparaat en wil FordPass toevoegen.
Aanvullende informatie
Hoe activeer ik de modem van mijn voertuig in FordPass?
Waarom wordt mijn activatie weergegeven als in uitvoering in FordPass?
*FordPass App is compatibel met bepaalde smartphoneplatforms en is beschikbaar via download. Mogelijk zijn kosten voor data van toepassing.