AanbiedingenBedrijfsvoertuigenTweedehandswagens

Waarom geeft mijn Ford het bericht "Geen sleutel gedetecteerd" weer als ik Phone As A Key™ (Telefoon als sleutel) gebruik?

Het bericht "Geen sleutel gedetecteerd" betekent dat je auto je telefoon niet detecteert in het interieur (in je auto). Gebruik de onderstaande stappen om het probleem op te lossen.

Problemen oplossen met het bericht Geen sleutel gedetecteerd

  1. Plaats je telefoon dichter bij het midden van de auto, in de buurt van de bekerhouder of de middenconsole (bijvoorbeeld in de armsteun).
  2. Als dat niet werkt, sluit je de FordPass®*-app en open je deze opnieuw.
  3. Zet de Bluetooth® van je telefoon uit en vervolgens weer aan.

Verdere opties voor probleemoplossing

Als u andere problemen ondervindt, gaat u naar de map met onderwerpen Problemen met FordPass oplossen voor aanvullende ondersteuning.

Aanvullende informatie

Wat zijn enkele basistips voor het gebruik van Telefoon als sleutel?


*FordPass App is compatibel met bepaalde smartphoneplatforms en is beschikbaar via download. Mogelijk zijn kosten voor data van toepassing.

 

Ford.be gebruikt cookies en vergelijkbare technologieën op deze website om uw gebruikerservaring te verbeteren en te personaliseren.

U kunt uw instellingen op elk gewenst moment aanpassen via de pagina met cookievoorkeuren maar dit kan het gebruik van bepaalde functies op de website verhinderen.

Raadpleeg het privacy- en cookiebeleid van de website voor meer informatie over hoe we cookies gebruiken.