Waarom werkt mijn voertuiglocatie niet in de FordPass®*-app?
Als de locatie van uw voertuig niet bijgewerkt wordt, de locatie niet weergegeven wordt of het verkeerde adres weergegeven wordt, gebruikt u de onderstaande stappen om problemen op te lossen.
Problemen met voertuiglocatie oplossen
Selecteer een van de onderstaande opties voor meer details.
Voertuiglocatie wordt niet bijgewerkt
Als de locatie van uw voertuig niet bijgewerkt wordt:
- Open de FordPass-app.
- Ga naar het scherm Voertuig.
- Veeg vanaf de bovenkant van de pagina omlaag om het vernieuwen van uw voertuiglocatie te forceren.
In FordPass moet het bericht "Zojuist bijgewerkt" boven uw voertuiglocatie weergegeven worden.
Opmerking: Als op uw scherm het bericht "Zojuist bijgewerkt" niet weergegeven wordt, is dat een symptoom van een groter probleem, zoals een niet-communicerende modem.
Kan uw voertuig niet vinden
Als u uw voertuig niet kunt vinden, zorg er dan voor dat uw instellingen correct ingesteld zijn:
- Locatie-instellingen: Geef de FordPass-app toegang in de locatie-instellingen van uw apparaat.
- Connectiviteitsinstellingen: Schakel Voertuiglocatie in het menu Connectiviteitsinstellingen van uw voertuig in.
Verkeerde locatie wordt weergegeven
Als de locatie van uw voertuig verkeerd is, neem dan contact op met een Gids voor aanvullende ondersteuning.
Als de stappen voor probleemoplossing het probleem niet hebben opgelost of als uw modem niet communiceert, neem dan contact op met een Gids via de opties Account > Help in FordPass.
Aanvullende informatie
Waarom mislukken mijn opdrachten voor starten op afstand in FordPass?
Waarom lukken mijn opdrachten voor vergrendelen/ontgrendelen niet?
*FordPass-app is compatibel met bepaalde smartphoneplatformen en is beschikbaar via download. Mogelijk zijn kosten voor data van toepassing.