Hoe los ik problemen met het laden op voor FordPass®* op mijn apparaat?
Als u problemen hebt met FordPass die niet geladen wordt, probeer dan de onderstaande stappen.
- Controleer op updates van de FordPass-app op uw mobiele apparaat. Als u twijfelt of uw versie van de app up-to-date is, zoek dan FordPass in uw respectievelijke app store.
- Als de optie Update wordt weergegeven, voer dan de update uit en probeer FordPass opnieuw te gebruiken.
- Als er staat dat de app up-to-date is, ga dan verder met problemen oplossen via de onderstaande stappen.
- Log uit in de FordPass-app en log weer in.
- Controleer de sterkte van uw mobiele netwerk of wifi-verbinding.
- Wifi-verbinding
- Als wifi uitgeschakeld is, schakelt u wifi in en probeert u verbinding te maken.
- Als wifi ingeschakeld is, schakelt u wifi uit en probeert u verbinding te maken via mobiele data.
- Mobiele verbinding
- Als mobiele data uitgeschakeld is, schakelt u mobiele data in en probeert u verbinding te maken.
- Als mobiele data ingeschakeld is, schakelt u mobiele data uit en probeert u verbinding te maken via wifi.
- Wifi-verbinding
- Als FordPass nog steeds vastloopt, noteert u uw gebruikersnaam (e-mailadres dat u gebruikt hebt bij de registratie). Voor toegang tot uw gebruikersnaam:
- Selecteer Account in FordPass.
- Tik op Instellingen.
- Selecteer Contactgegevens.
- Uw gebruikersnaam staat in het deel Uw inloggegevens.
- Log uit bij FordPass.
- Verwijder FordPass van uw mobiele apparaat.
- Zet uw mobiele apparaat 30 - 60 seconden uit.
- Download FordPass opnieuw.
- Log weer in met uw gebruikersnaam en wachtwoord. Als u problemen hebt met het resetten van uw wachtwoord, zie dan het onderwerp Wachtwoord app resetten.
Als u nog steeds problemen hebt met FordPass, neemt u contact op met een Gids voor meer hulp.
*FordPass-app is compatibel met selecte smartphoneplatformen en beschikbaar via download. Mogelijk zijn kosten voor data van toepassing.