Hoe activeer ik mijn Ford-voertuig als ik de melding "Functie niet beschikbaar" ontvang in FordPass?
AanbiedingenBedrijfsvoertuigenTweedehandswagens

Hoe activeer ik mijn Ford-voertuig als ik de melding "Functie niet beschikbaar" ontvang in FordPass®*?

Als u uw FordPass® Connect-modem probeert te activeren en het pop-upbericht "Functie niet beschikbaar" ontvangt voor wagenparkvoertuigen, neem dan contact op met een Gids voor verdere assistentie.


*FordPass-app is compatibel met bepaalde smartphoneplatformen en is beschikbaar via download. Mogelijk zijn kosten voor data van toepassing.

 

Ford.be gebruikt cookies en vergelijkbare technologieën op deze website om uw gebruikerservaring te verbeteren en te personaliseren.

U kunt uw instellingen op elk gewenst moment aanpassen via de pagina met cookievoorkeuren maar dit kan het gebruik van bepaalde functies op de website verhinderen.

Raadpleeg het privacy- en cookiebeleid van de website voor meer informatie over hoe we cookies gebruiken.