Waarom heb ik een activatielimiet bereikt in FordPass?
AanbiedingenBedrijfsvoertuigenTweedehandswagens

Waarom heb ik een activatielimiet bereikt in FordPass®*?

Binnen FordPass is er een maximum voor de activeringsstatus van voertuigen. Als u vijf voertuigen hebt toegevoegd aan uw FordPass account en ze hebben allemaal de status "Toegang in behandeling", dan verschijnt het bericht "Limiet in behandeling bereikt" wanneer een zesde voertuigverbinding wordt aangevraagd.

Totdat u de volledige activeringsprocedure voor minstens één voertuig hebt voltooid, geeft FordPass voor het zesde voertuig de status van uw modem weer als niet geactiveerd.

Meer informatie over FordPass

Ga voor meer gedetailleerde informatie over kenmerken en functies van FordPass naar onze pagina voor FordPass-ondersteuning en blader op uw gewenste onderwerp.

Handige categorieën in FordPass-ondersteuning

Aanvullende informatie

Hoe activeer ik mijn voertuig?
Waarom wordt mijn verzoek om toestemming geblokkeerd?


*FordPass-app is compatibel met bepaalde smartphoneplatformen en is beschikbaar via download. Mogelijk zijn kosten voor data van toepassing.

 

Ford.be gebruikt cookies en vergelijkbare technologieën op deze website om uw gebruikerservaring te verbeteren en te personaliseren.

U kunt uw instellingen op elk gewenst moment aanpassen via de pagina met cookievoorkeuren maar dit kan het gebruik van bepaalde functies op de website verhinderen.

Raadpleeg het privacy- en cookiebeleid van de website voor meer informatie over hoe we cookies gebruiken.