Waarom geeft FordPass®* mijn activatiestatus weer als niet beschikbaar?
Het bericht Activatie niet beschikbaar in FordPass wordt weergegeven als u toegang vraagt tot een geactiveerd voertuig. Zie de onderstaande details voor meer informatie.
FordPass-activatie niet beschikbaar
Selecteer de vervolgkeuzelijst met uw FordPass-app-ervaring voor meer informatie als u geen verbinding kunt maken met uw voertuig.
FordPass 5.X-ervaring
Als u probeert verbinding te maken met uw voertuig maar de pop-up "Probeer het later opnieuw" te zien krijgt, betekent het dat er een fout is opgetreden en dat de verbinding niet tot stand kon worden gebracht. Raadpleeg de foutcode (indien beschikbaar) in het pop-upbericht voor meer details.
FordPass 4.X-ervaring
Als u uw voertuig probeert te activeren maar een pop-up te zien krijgt met de melding dat de activatie momenteel niet beschikbaar is, tik dan op OK op het pop-upbericht om terug te gaan naar het Startscherm.
Opmerking: Om uw account te activeren, moet het huidige verzoek om activatie eerst worden voltooid.
Als u verdere ondersteuning nodig hebt, neem dan contact op met een Gids via de opties Account > Help in FordPass.
Meer informatie over FordPass
Voor meer gedetailleerde informatie over de kenmerken en functies van FordPass gaat u naar onze FordPass-ondersteuningspagina en bladert u op het onderwerp van uw voorkeur.
Nuttige categorieën FordPass-ondersteuning
Aanvullende informatie
Hoe keur ik secundaire gebruikers goed?
Hoe vraag ik toegang tot een geactiveerd voertuig aan?
*FordPass-app is compatibel met bepaalde smartphoneplatformen en is beschikbaar via download. Mogelijk zijn kosten voor data van toepassing.