Hoe kan ik mijn betaling van het BlueOval™ Charge Network opnieuw verwerken?
Als uw betaling wordt geweigerd, kunt u uw betaling opnieuw verwerken via de FordPass-app®* of de Ford-website.
Opties om betaling opnieuw te verwerken
Selecteer één van de onderstaande opties voor ondersteuning voor instructies:
Via de FordPass-app
Uw betaling opnieuw verwerken via FordPass:
- Open de FordPass-app.
- Ga naar het scherm Account.
- Selecteer Abonnementen.
- Tik op Betaling opnieuw verwerken.
- Selecteer Betaling opnieuw proberen.
- Tik op Nu betalen.
Opmerking: Er wordt een scherm met een betaalbevestiging weergegeven.
- Tik op Oké om af te sluiten.
Wanneer de betaling opnieuw is verwerkt, ontvangt u een e-mail met de melding dat de account opnieuw is geactiveerd.
Via de Ford-website
Uw betaling opnieuw verwerken via de Ford-website:
- Log in bij uw online Ford-account.
- Klik op Portemonnee op de pagina Account beheren.
- Selecteer Betaling opnieuw verwerken.
- Tik op Nu betalen.
Wanneer de betaling opnieuw is verwerkt, ontvangt u een e-mail met de melding dat de account opnieuw is geactiveerd.
Als u enige problemen ondervindt, neemt u contact op met een Gids voor verdere ondersteuning.
Aanvullende informatie
Hoe voeg ik een kaart toe aan mijn Ford-portefeuille?
Hoe wijzig ik de opties voor mijn betaalkaart?
*FordPass-app is compatibel met bepaalde smartphoneplatformen en is beschikbaar via download. Mogelijk zijn kosten voor data van toepassing.