AanbiedingenBedrijfsvoertuigenTweedehandswagens

Welke klanten ontvangen de Customer Viewpoint-enquêtes?

Wie ontvangt enquêtes?

Ford Motor Company beheert de uitnodigingen om de enquête Customer Viewpoint uit te voeren bij de verkoop van nieuwe voertuigen, reparaties onder garantie of informatie over de eigenaar. De enquêtemethodes zijn ontworpen om feedback te krijgen over verschillende ervaringen met de dealer en als eigenaar van het voertuig. Daarom leidt niet elke verkoop of reparatie van een voertuig tot een enquête Customer Viewpoint. Dealervestigingen bepalen niet welke klanten uitnodigingen voor de enquête ontvangen of wanneer de enquêtes verzonden worden.

Bij wie voeren we enquêtes uit?

  • Retailklanten
  • Kleine Fleet-klanten
  • Werknemers
  • Voertuigen tot 5 jaar oud - 120.000 km.

Maar...

Vergeet niet dat Ford, om te veel enquêtes te voorkomen, slechts naar een deel van onze klanten enquêtes stuurt. Niet alle klanten ontvangen elke keer een enquête.

Verdere informatie

Wat is Customer Viewpoint?
Hoe kom ik te weten of ik geselecteerd ben voor een enquête?
Wat als ik problemen heb met de enquête?

Ford.be gebruikt cookies en vergelijkbare technologieën op deze website om uw gebruikerservaring te verbeteren en te personaliseren.

U kunt uw instellingen op elk gewenst moment aanpassen via de pagina met cookievoorkeuren maar dit kan het gebruik van bepaalde functies op de website verhinderen.

Raadpleeg het privacy- en cookiebeleid van de website voor meer informatie over hoe we cookies gebruiken.