Met wie kan ik contact opnemen als ik problemen heb met mijn proefperiode/abonnement voor de wifi-hotspot?
AanbiedingenBedrijfsvoertuigenTweedehandswagens

Met wie kan ik contact opnemen als ik problemen heb met mijn Wi-Fi Hotspot-proefversie/-abonnement?

Als u problemen heeft met uw Wi-Fi Hotspot*, neem dan contact op met een FordPass-gids via het gedeelte 'Help' in de FordPass app. U kunt ook contact opnemen met Vodafone of de lokale partner van Vodafone.


* Wifi Hotspot (tot 4G) bevat een gratis draadloze dataproefversie voor een beperkte periode die start op het moment van activering. Nadien kunt u databundels kopen bij Vodafone of een Vodafone-partner. Raadpleeg de website van Vodafone voor meer informatie over hun datapakketten. Om gebruik te kunnen maken van de ingebouwde wifihotspotmogelijkheden, dienen Ford-voertuigen met de juiste hardware uitgerust te zijn en is een data-abonnement vereist. De gegevensdekking en service is niet overal beschikbaar en er kunnen voorwaarden van je data-abonnement, met inbegrip van de geldende sms- en datatarieven, van toepassing zijn.

Ford.be gebruikt cookies en vergelijkbare technologieën op deze website om uw gebruikerservaring te verbeteren en te personaliseren.

U kunt uw instellingen op elk gewenst moment aanpassen via de pagina met cookievoorkeuren maar dit kan het gebruik van bepaalde functies op de website verhinderen.

Raadpleeg het privacy- en cookiebeleid van de website voor meer informatie over hoe we cookies gebruiken.