Ik kan geen beschikbare abonnementen vinden in mijn Ford-account, wat moet ik nu doen?
Controleer of je een actief Ford-account hebt en de FordPass App** hebt gedownload op je smartphone. Zorg er ook voor dat je FordPass Connect* in je voertuig hebt geactiveerd.
Als je deze stappen al hebt genomen, moet je misschien het juiste voertuig in je Ford-account selecteren. Als het probleem zich blijft voordoen, kun je de FordPass App gebruiken om met FordPass Assistenten te praten in het gedeelte 'Help', waar je live met ze kunt chatten of bellen.
1 - *FordPass Connect maakt verbonden diensten mogelijk en is beschikbaar voor geselecteerde voertuigen of voertuigen met een navigatiesysteem. FordPass Connect wordt ingeschakeld wanneer je voertuig geleverd wordt. Je kunt ervoor kiezen om je aan of af te melden voor het delen van bepaalde gegevens. De datadekking en service zijn niet overal beschikbaar. Er kunnen datatarieven van toepassing zijn. Het privacybeleid van FordPass en Connected Car is van toepassing. Dit beleid is beschikbaar via je lokale Ford-website.
2 - **De FordPass App is compatibel met geselecteerde smartphones en kan worden gedownload. Datatarieven kunnen van toepassing zijn.