Waarom is de functie Mijn ritten niet meer beschikbaar in de FordPass®*-app?
Bepaalde functies in FordPass zijn niet meer beschikbaar voor klanten van Ford omdat AppLink™** niet meer wordt gebruikt voor FordPass. Deze wereldwijde beslissing om AppLink niet meer te gebruiken zorgt voor een betere, verbonden ervaring met de app voor FordPass-gebruikers in de toekomst en baant de weg om functies te ontwerpen en in te schakelen die essentieel zijn voor een elektrische toekomst voor klanten.
Hoewel de meeste klanten waarop deze wijziging van toepassing is oudere voertuigen hebben (zonder modem, van voor 2018), zullen alle klanten enkele functies verliezen, ook nieuwere.
Verwijderde functies voor alle FordPass-gebruikers vanaf 1 juni 2022:
- Mijn Ritten
- Mijn parkeerplaats vastpinnen
- Nuttige plaats - Parkeren en Brandstof
- De functie Verzenden naar voertuig, waarmee routebeschrijvingen rechtstreeks van uw mobiele apparaat naar het navigatiesysteem van uw voertuig konden verzonden
Aanvullende informatie
Waar kan ik meer informatie vinden over de verwijderde functies?
*De FordPass App is compatibel met selecte smartphoneplatformen en beschikbaar via download. Mogelijk zijn kosten voor data van toepassing.
**Commando's kunnen variëren per telefoon en AppLink-software.
***FordPass Connect schakelt verbonden diensten in en is beschikbaar op geselecteerde voertuigen of voertuigen met navigatie. FordPass Connect zal op het moment van de levering van het voertuig worden ingeschakeld. U kunt kiezen om bepaalde gegevens wel of niet te delen. Gegevensdekking en diensten zijn niet overal beschikbaar. Mogelijk worden kosten aangerekend. Het privacybeleid van FordPass en Connected Car zijn van toepassing en kunnen worden geraadpleegd op uw lokale Ford-website.